Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra i går

Claus Soerensen <sslug@sslug> writes:

> Så SSLUG er et indirekte diktatur, hvor alt er sket efter programmør
> og skabsdiktator Henriks program... ;v)

Jeps.

> Har alle valgtilforordnede godkendt Henriks program, så det er domkratisk
> korrekt?

Det cirkulerede i flere versioner (først i C senere i perl) på
valggruppens postliste sidste efterår. Hvis jeg husker rigtigt så var du
en del af valggruppen så om alle har haft mulighed for at se
det. Derudover er det open source så alle og enhver kan få koden til
gennemsyn.

De opdateringer jeg lavede i år (noget med årstallet og HTML-version af
de genererede filer) er det vist kun Frank der nåede at se inden
årsmødet.

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker