Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fraigår

On 21 Nov 2001 11:36:03 +0100, Henrik Christian Grove wrote:

<snip>

>Problemet er (som jeg også skrev i går) at SSLUG's bestyrelsesvalg har
>tradition for at have stemmeslugere. Det betyder at en stemme per mand
>som de fleste kan forholde sig til ikke er særlig hensigtsmæssigt. Så
>snart hver person har flere stemmer, bliver det mere besværligt, dette
>er ikke den værste man kunne have fundet på.

Ved ikke om det er mit verdensbillede der er blevet forkvaklet - men IMO gør stemmeslugere det da mere simpelt,
med mindre alle kandidater er stemmeslugere og i så fald kan man vel egentlig ikke kalde dem for stemmeslugere, det
er mere de kandidater som folk sjatstemmer på der er problemet.... Hans med 342897 stemmer er ikke noget problem,
men IB og hans fætter Kaj der begge får 10 stemmer har et problem hvis der kun skal vælges to.

Jeg kan ej heller se at priotitetsstemmer totalt eliminerer behovet for omvalg og/eller lodtrækning...Så i min bog er det
meste stadig holus pokus - men det er der jo så meget der er :o)

Nå men jeg skal lige have udvidet den persistente lagerkapacitet på serveren - have fun :o)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
sslug@sslug
http://www.illogical.dk
This is really stupid!