Re: [FORENING] prio-valg OK (was: Valg-resultat fraigår

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Som jeg husker det, var det mest synligt første gang Hanne Munkholm blev
> stemt ind. Peter Toft havde lavet en brandgod valgtale for hende, hvilket
> bevirkede at han næsten ikke selv fik stemmer, og Hanne fik de fleste.

Det er meget muligt. Jeg var medlem, men ikke aktiv ved årsmødet i 1998,
så jeg ved ikke hvad der skete, men jeg har hørt at Hanne trak temmelig
mange stemmer det år. Hvis jeg husker rigtigt tog Peter Toft "hævn" året
efter ved at trække ca. 2/3 af førstestemmerne.

> Måske vi skulle opprioritere brevstemmer. Måske ved at slægge lidt på
> kravet om det skal være fuldstændigt anonymt.

Med mindre du mener "opprioritere" bogstaveligt (at de skal tælle mere),
vil jeg godt være med, spørgsmålet er om dem der skal stemme vil bryde
sig om det.

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."