Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

Claus Sørensen skrev:

> Jeg er meget ked af, at nogen af jer er begyndt at bruge
> politiske slagord og nedgøre bestemte politiske
> strømninger, som intet har med det IT-politiske at gøre.
>
> Jeg føler, det kan være med til at besværliggøre vores
> påvirkning af den kommende regering, hvis fremtrædende
> SSLUG-medlemmer kommer med udsagn, der let kan tolkes
> som venstreorienterede.

Claus, hvis du og andre SSLUG-medlemmer betragter min ".sig"
som et alvorligt problem for SSLUG, trækker jeg mig gerne
fra mine tillidsposter i foreningen.

Jacob
--
 Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
     Welcome to a new and even more xenophobic Denmark.
Do you have a job - outside Denmark - for a physicist with
experience in:

 * Complex systems (mostly turbulence experiments)
 * Geoscience (a bit of oceanography and geology)
 * Programming (mostly in Ada and Pascal)