Re: [FORENING] Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Der må du altså ikke gøre, bare på grund af Claus's lidt rigide
> betragtninger, dig kan vi sgudaikke undvære.

Bakker 100% op om Jacob Thomas Poul-Erik og Janus.

Hvis denne evige konfliktsky politiske korrekthed man åbenbart ynder i
dag skal være en hindring for ytringsfriheden, således at fremtrædenden
medlemmer af SSLUG (eller bare medlemmer af SSLUG??) ikke må give udtryk
for en politisk holdning, så er det altså SSLUG der er noget galt med.
Så længe Jacob ikke skriver "SSLUG mener", har han lov at ytre sine
holdninger.

***
Nu må jeg hellere holde mund og få lavet noget. Hvis jeg siger mere på
denne liste i aften, så mind mig om hvordan det gik mig på misc, til
skræk og advarsel...

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Anywhere the wind blows doesn't really matter to me
-- Queen