Re: [FORENING] Re: [ITPOLITIK] IT-politik og alt det andet...

Claus:
Start lige med at læse http://usenet.dk/netikette/signatur.html.

Essensen er:
Alt der står efter to minusser og et linieskift står for afsenderens regning.

HOV HOV HOV!

SSLUG er en ikke-partipolitisk forening. Jacob (og vi andre) må mene lige
nøjagtig hvad vi vil. Og det gør vi.

Hvis du eller andre på SSLUG's vegne har et problem med at overbevise
politikere om det dårlige ved softwarepatenter, fordi vi er nogle der
ikke er jublende lykkelige over gårsdagens valg, må I enten bruge et
andet navn i arbejdet, eller få ændret SSLUG's vedtægter.

Hvis jeg pga. mit medlemsskab af SSLUG ikke må mene at Anders Foghs
kommende regering ikke er godt for Danmark, så melder jeg mig ud af SSLUG.

/kristian
--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

Ja - jeg er medlem af SSLUG
Nej - Jeg stemte ikke på Kristeligt Folkeparti