Re: [FORENING] valgsystemer på internet

On Wed, 21 Nov 2001, Frank Damgaard wrote:

> Disse to bøger burde måske lånes før generalforsamling
> så bla. dirigenten kan forberede sig til opgaven.
> Der står faktisk mange gode praktiske råd.

Det skal jeg nok huske - men det kræver ligesom at man er blevet varskoet
i forvejen, at man med rimelig sandsynlighed skal være ordstyrer/dirigent,

Burde sådanne foreningsbøger ikke findes i en Open Content-udgave....

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34