Re: [FORENING] Misforstået...

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er ikke ude på at udøve censur, men blot gøre opmærksom på, hvilke

Du mener at at presse folk til selvcensur er et bedre signal at sende?

Netop tendensen med ikke at måtte turde at sige hvad man mener, mener
jeg leder tankerne hen på østblokken og deres implementation af
komunisme. Hvis denne selvcensur er nødvendig for forholdet til det
resterende samfund, så begræder jeg tingenes tilstand.

Muligheden for at sige hvad man vil er for mig langt vigtigere end
hvordan et åbenbart ufrit samfund ser på os.

--
Lettere brugt Alpha- eller Sparc-baseret maskine aftages. (Til linuxbrug)