Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncerepå sslug-announce?

On Thu, 22 Nov 2001, Peter Makholm wrote:

> Den mail er jeg også lettere kritisk over for.

Mens flere var meget glade og fik åbnet øjne for et nyt
spændende projekt - jeg forstår godt din tanke, men
der er helt sikkert andre som er meget ueninge.

Der vil altid være en gråzone som er svær at håndtere -
jeg mener ikke at vi skal køre en politik hvor vi reelt
kun laver announce for møder. Så ender vi med kun at
tale for de "sædvanlige gæster" til møderne. Der skal
være plads til at SSLUG udvikler sig - og vi lider i
den grad af at for få laver for meget. Så ideer der kan
aktivere flere er IMHO guld.

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm