Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncerepå sslug-announce?

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Mens flere var meget glade og fik åbnet øjne for et nyt
> spændende projekt - jeg forstår godt din tanke, men
> der er helt sikkert andre som er meget ueninge.

Møder er en dejlig afgrænsning. Det er let at afgøre at et hyggemøde
eller et medlemsmøde er et sslug-arrangement. Arrangementer i
samarbejde med andre foreninger er måske lidt sværre.

Andre ting er lidt mere uklare. Hvornår er et projekt interessant nok,
hvor skal grænsen sættes? Den aktuelle mail ville jeg finde meget mere
velplaceret på -misc (eller måske -itpolitik, som jeg ikke læser i
øjeblikket).

At den vist lagde dirkete op til diskussion gør den endnu mere
velegnet til at blive sendt direkte til en liste hvor diskussionen er
relevant.

Ja, jeg forsøger at trække en konservativ grænse hvor gråzonen er så
lille som overhovedet mulig.

--
Lettere brugt Alpha- eller Sparc-baseret maskine aftages. (Til linuxbrug)