Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncerepå sslug-announce?

Peter Makholm skrev:

> Sålænge at sslugs medlemsregister er tilknyttet
> sslug-announce, så skal listen anvendes mindst muligt.
> Dette kan løses ved at lave en speciel liste hvor der
> kun bliver sendt det ud som vedtægterne siger der skal
> sendes til medlemmerne (altså indkaldelse til
> årsmøde/medlemsmøder).

Principielt er jeg helt enig, men...

Jeg ser gerne at der er mulighed for at "ruske lidt op i"
medlemmerne for at udvide kredsen af aktive en smule, og i
den sammenhæng ser jeg obligatorisk tilmelding til
sslug-announce som hensigtsmæssig.

> Jeg er generelt af den holdning at ting som ikke er
> specielt for sslug bør holdes i linux.dk-regi som bør
> være det samlende punkt i linux-samfundet i Danmark.

Helt enig.

Jacob
--
 Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
     Welcome to a new and even more xenophobic Denmark.

 * Complex systems (mostly turbulence experiments)
 * Geoscience (a bit of oceanography and geology)
 * Programming (mostly in Ada and Pascal)