Re: [FORENING] valgsystemer på internet

Claus Sørensen skrev:

> Det skal jeg nok huske - men det kræver ligesom at man
> er blevet varskoet i forvejen, at man med rimelig
> sandsynlighed skal være ordstyrer/dirigent,

Korrekt - og det plejer altid at være Kneth, der er
ordstyrer.

> Burde sådanne foreningsbøger ikke findes i en Open
> Content-udgave....

Der findes vist en "LUG HOWTO", som man eventuelt kan brygge
videre på.

Jacob
--
 Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
     Welcome to a new and even more xenophobic Denmark.

 * Complex systems (mostly turbulence experiments)
 * Geoscience (a bit of oceanography and geology)
 * Programming (mostly in Ada and Pascal)