Re: [FORENING] Misforstået...

On Thu, 22 Nov 2001, Peter Makholm wrote:

> Du mener at at presse folk til selvcensur er et bedre signal at sende?

Nej - det mener jeg ikke (endnu en gang misforstået).

Jeg presser ikke en eneste. Jeg kommer med en oplysning, som man selv kan
reflektere over og eventuelt handle ud fra.

Om folk vil udøve selvcensur er altså fuldstændig op til dem selv.

De herligste hilsner
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor
Claus Sørensen       /    (_   .           al kommunikation er baseret på
Nøddelunden 110      |     _}     _        frie og åbne standarder, så
2765 Smørum          (    |_o `)(| )       enhver har friheden til at
sslug@sslug           \   /(_)-(_  ('       vælge.
20 94 62 34           |__\o./  _><o          .       Claus Sørensen, 2001
http://www.chbs.dk            '--|'        []