Re: [FORENING] Misforstået...

On Thu, 22 Nov 2001, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Claus Sørensen wrote:
> <snip>

> Men dermed opfordrer du jo så alligevel folk til ikke at udtrykke deres
> politiske holdning i signaturfiler, hvilket vel må siges at være et
> "moderat pres".

En opfordring er ikke et moderat pres.

Det er en opfordring.

Jeg benytter intet pressionsmiddel, så lad være med at ligge noget andet i
det, end det der står.

Hvis jeg opfordrede dig til at stemme på LinuxPartiet, ville du så også
føle det, som et moderat pres?

De herligste hilsner
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor
Claus Sørensen       /    (_   .           al kommunikation er baseret på
Nøddelunden 110      |     _}     _        frie og åbne standarder, så
2765 Smørum          (    |_o `)(| )       enhver har friheden til at
sslug@sslug           \   /(_)-(_  ('       vælge.
20 94 62 34           |__\o./  _><o          .       Claus Sørensen, 2001
http://www.chbs.dk            '--|'        []