Re: [FORENING] Misforstået...

Claus Sørensen wrote:

> En opfordring er ikke et moderat pres.

Det afhænger af formuleringen, jeg fandt din formulering af den oprindelige
post en anelse hård.

> Det er en opfordring.

Se ovenfor.

> Jeg benytter intet pressionsmiddel, så lad være med at ligge noget andet i
> det, end det der står.

Lægge, og i øvrigt, se ovenfor

> Hvis jeg opfordrede dig til at stemme på LinuxPartiet, ville du så også
> føle det, som et moderat pres?

Ditto.

> De herligste hilsner
>                          _/
>                       __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor
> Claus Sørensen       /    (_   .           al kommunikation er baseret på
> Nøddelunden 110      |     _}     _        frie og åbne standarder, så
> 2765 Smørum          (    |_o `)(| )       enhver har friheden til at
> sslug@sslug           \   /(_)-(_  ('       vælge.
> 20 94 62 34           |__\o./  _><o          .       Claus Sørensen, 2001
> http://www.chbs.dk            '--|'        []

Vil du ikke være sød at få smidt to minusser og et linieskift ind før "De
herligste hilsner", jeg får snart krampe i underarmen af at klippe det væk
;-)

MVH

Thomas A. Frederiksen
--