Re: [FORENING] Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 08:56:35 +0100, Claus Sørensen wrote:

> KLID bruger allerede Adict.

Jeg ser til min overraskelse at [hele kalenderen] på sslug's forsiden
kun peger på sslug's møder.
Egentlig burde den hellere pege på "alle kommende arrangementer".

Og vi har jo sslug-moede, men måske vi skulle have en
"sslug-møde-announce" ?

hmmm,...

Nej egentlig er problemet at vi mangler *sslug-medlem*
som er det rette navn for sslug-announce, og som alle medlemmer
er "tvangsindskrevet" til.

Så kunne sslug-announce bruges til annonceringer af generel
interesse.