Re: [FORENING] Misforstået...

On Thu, 22 Nov 2001, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Det afhænger af formuleringen, jeg fandt din formulering af den
> oprindelige post en anelse hård.

I det første indlæg fortæller jeg blot, hvilke konsekvenser politiske
signaturer kan få for vores IT-politiske arbejde. Og er ked af, at
fremtrædende SSLUG-folk bruger disse.

Der er altså ingen opfordring i det første indlæg. Kun mine egne
betragtninger.

Jeg kan ikke se, hvad hårdt der er i det første indlæg.

Har du husket at fjerne blokeringen?

De herligste hilsner
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor
Claus Sørensen       /    (_   .           al kommunikation er baseret på
Nøddelunden 110      |     _}     _        frie og åbne standarder, så
2765 Smørum          (    |_o `)(| )       enhver har friheden til at
sslug@sslug           \   /(_)-(_  ('       vælge.
20 94 62 34           |__\o./  _><o          .       Claus Sørensen, 2001
http://www.chbs.dk            '--|'        []