Re: [FORENING] Misforstået...

Svend Erik Venstrup - Nielsen wrote:

<snip>
> I samme omgang kunde du flytte dine 2 minusser op
> foran MVH
<snip>

Der er to praktiske hensyn der gør at de ikke står foran MVH, dels er jeg
for doven til at have mere end en .sig (og jeg signerer lidt forskelligt
afhængigt af fora...), dels er min .sig for indholdsrig til at jeg kan gøre
det, og samtidigt holde mig under fire linier.

Men du har da ret i at jeg burde gøre det...

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12