Re: [FORENING] Misforstået...

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er ikke ude på at udøve censur, men blot gøre opmærksom på,
> hvilke signaler vi sender til omverdenen. Og hvordan de kan
> opfattes.

"I lige måde", kan man sige om mine kommentarer, som anerkender
betydningen af at overveje virkelemidler og fremtoning - men som også
kritiserer ideen om at man kan skjule egne politiske holdniger til
fordel for at fremstå neutral i en art ekspert-rolle.

Du advarede faktisk mod ytringer som kunne tolkes
venstreorienterede. Damn! Jeg har altså ikke misforstået dig mere end
at jeg forsat er lodret uenig. For mig at se er det vigtigt at have
sig selv med - op hjemmefronten, til eksamen, til kundemøde, i sit
politiske arbejde m.v.

> Grunden til at jeg nævnte kommunisme i forbindelse med Free Software
> er, at Free Software flere gange er blevet beskrevet som sådant af
> især amerikanere, hvor det med at dele alt med alle hurtigt kan
> blive opfattet som kommunisme.

... og den lilla "Teletoppie" (børne-udsendelse for de mindste; bamse
med antenner i hovedet og tv i maven) er af en amarikansk senator
blevet beskyldt for at sprede "bøsse-propaganda" til uskyldige
børn. Hey! Man kan ikke gøre ale tilfredse, og hvis man passer alt for
meget på og har for travlt med at tilpasse sig opnår man intet
... måske lige bortset fra udbrændthed og angst og manglende respekt
for sig selv.

-j

--
Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
Welcome to a new and even more xenophobic Denmark