Re: [FORENING] Misforstået...

On Thu, 22 Nov 2001, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Med det hårde mentes, at du <generalisering> ofte udtrykker dig
> kategorisk </generalisering>, og at det i dette tilfælde /kan/ opfattes
> som en meget, meget kraftig anbefaling.

Ja, hvis man VIL læse det på den måde.

Hvis man er uenig i mine betragtninger og er ligeglad med om jeg er ked af
det, så kan man da ikke tage det som en opfordring.

Jeg må bare indse, at mine følelser betyder mere for andre end jeg troede,
eller også er man enig i mine betragtninger, men mener at ens eget
politiske budskab er vigtigere - hvilket også er helt i orden.

Problemet er bare, hvis man ikke havde tænkt på hvilke konsekvenser en
politisk signatur kan give i det IT-politiske arbejde.

Der er nemlig en hvis tendens til, at man blandt de politiske partier er
uenige med nye forslag pga. partiet bag forslaget end pga. forslagets
indhold. Se blot behandlingen af SF forslag om at støtte Open Source.

> I øvrigt er vi enige om, at den slags udmeldinger ikke bør forekomme i
> officielle udtalelser fra en upolitisk forening, vi er blot ikke enige
> om hvor de officielle udtalelser starter og slutter...

Den IT-politiske liste er nok den mest officielle af SSLUGs lister, da
adskillige journalister og politikere følge med på den.
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor