Re: [FORENING] Misforstået...

On 22 Nov 2001, Janus Sandsgaard wrote:

> Du advarede faktisk mod ytringer som kunne tolkes
> venstreorienterede. Damn! Jeg har altså ikke misforstået dig mere end
> at jeg forsat er lodret uenig. For mig at se er det vigtigt at have
> sig selv med - op hjemmefronten, til eksamen, til kundemøde, i sit
> politiske arbejde m.v.

Selvfølgelig skal man have sig selv med, men man behøver ikke altid at
markedsføre sine politiske holdning samtidigt.

Hvis vi ANTAGER, at jeg er tilhænger af Fremskridtspartiets politik og
begynder at bruge signaturer med følgende udsagn:

"Et multietnisk samfund er et ustabilt samfund"
"Velkommen til Danmark - en kommende muslimsk stat"

Vi har set Fremskridtspartiets IT-politik som ikke ser helt håbløs ud, når
man kigger på det med Open Source og Linux-briller.

Hvordan vil din holdning til mig så blive i vores IT-politiske arbejde i
SSLUG?

Hvordan tror du andre vil opfatte mit IT-politiske arbejde overfor de
politiske partier?

Jeg tror faktisk at sådanne politiske yttringer vil skade os, selvom det
også vil vise mangfoldigheden blandt SSLUGs medlemmer.

Ovennævnte politiske yttringer er IKKE mine - men blot eksempler.
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor