Re: [FORENING] Misforstået...

Claus Sørensen wrote:

<snip>
> Nej - alle kan følge den via news.sslug.dk eller webarkivet.

Så blev jeg klogere på det punkt.

> Men du har ret i, at der ikke er tale om officielle udmeldinger men en
> offentlig diskussion.

Som sagt... Ole Tange har lige skrevet noget interessant på sslug.itpolitik:

News-MSGID: <sslug@sslug>
Overskrift: Re: [ITPOLITIK] It-Politisk orienteringmøde

Essensen er at partierne skal have budskabet på hver sin måde, og det har
han vel ret i.

Bemærk venligst min nye .sig, der gerne skulle holde sig *helt* til
RFC-1855 :-)
--
MVH
Thomas A. Frederiksen