Re: [FORENING] Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 11:20:47AM +0100, Peter Makholm wrote:

> Nej. Hvis folk er interesseret i alle mulige foreningers arrangementer
> kan de enten bruge linux.dk eller bede direkte om hele kalenderen.

Problemet er at adict ikke giver nogen tilmeldinger.
Jeg har prøvet at have et møde i adict 14 dage før det blev annonceret
og der kom ikke en eneste tilmelding. Jeg har gjort dette flere gange,
udelukkende at have noget i adict i 7 til 14 dage og det har aldrig
genereret blot en eneste tilmelding.

Venlig hilsen
Keld
KLIDs marketingsafdeling:-)