Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 02:11:29AM +0100, Hans Schou wrote:

> Jeg forstår ikke noget!
>
> En mailing-liste der hedder "sslug-announce", og så bliver der spurgt hvad
> den skal bruges til? Skal jeg klappe Makholm på skulderen for at fremsige
> at den skal bruges af SSLUG? Jeg mener, det ligger vel ligesom i navnet at
> "sslug-announce" er beregnet for arrangementer der vedrører SSLUG, ellers
> burde listen have et andet navn.
>
> Peter Toft har noget på hjertet, det har Peter GammelToft også. Ligeså
> gælder Morten Skaarup og Jeppe Rude. De sidste tre nævnte er aktive
> indenfor IT til u-lande, hvilket er godt nok, men skal det bare sendes ud
> [...]

Announce skal vel bruges til at annoncere noget til alle medlemmer af sslug,
efter de regler som generalforsamlingen og bestyrelsen udstikker.
Om det er noget som SSLUG er direkte involveret i, bør ikke nødvendigvis
være et krav. Sådan er det i de fleste foreninger, fx DKUUG, hvor man har
et medlemsblad til samme.

Hilsen
Keld