Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 07:47:08AM +0100, Peter Toft wrote:

> Forkert Keld - verden handler ikke _bare_ om KLID -
> vores venner fra BSD-DK spørger også om vores politik
> på området. DKUUG ligeså (det var faktisk herfra at vi
> blev nødt til at fastlægge en politik).
>
> Ovenstående var formuleret på baggrund af alle de
> announce-forslag der er kommet igennem tiden.

OK, jeg har ikke set hvad I har afvist.

Jeg har bare heller ikke set andre annonceringer, end vist en enkelt
DKUUG-annoncering, der så er foregået på andre lister, fx misc-listen.

Jeg har som medlem af sslug ikke fået noget at vide om interessante bsd-foredrag.
har de nogen? Personligt synes jeg det er ærgerligt at jeg ikke har fået
noget at vide om de andres møder.

> Det _skal_ være generelt - eller kan moderatorerne ikke
> dømme med rimelighed. Drop det.

Jaja, det skal være generelt.

> IMHO skal I tage Adict i brug og få koblet alle jeres
> arrangementer ind på den fælles kalender-styring. Det
> er der mange af de andre LUG'er der gør med succes - og
> LinuxLab gør det.

jammen KLID bruger adict. Det giver bare ingen tilmeldinger.

> Derudover mener jeg at man stadig ikke at
> sslug-announce kan bruges til meget andet end
> SSLUG-aktiviter - med mulighed for enkelte undtagelser.
>
> Hvis KLID skal have en generel mulighed for at
> annoncere så skal andre også - og det er IKKE bare KLID
> der så er åbnet op for. DKUUG laver gode ting - KLID
> laver gode ting - BSD-DK laver gode ting - der er/var
> en Perl-forening, der gerne ville lave events (god
> ide). Skal jeg så annoncere at jeg er taler ved FLUG i
> næste uge (på tirsdag). Nej det er jo et FLUG
> arrangement.

I kunne begrænse det til ting der sker i SSLUGs erklærede
geografiske område. Jeg gider som medlem ikke at høre
om hvad de har af møder i nordjylland eller vejle.

Hvis I ikke vil gøre det via announce, så vil jeg gerne vide hvilke
kanaler man ellers må bruge. Er sslug interesserede i at
få noget at vide om andre foreninger/organisationers foredrag
på Linux-området? Hvordan gøres det bedst?

Som jeg har skrevet i en anden artikel/indlæg giver adict ikke
en disse i tilmeldinger.

Hilsen
keld