OT: Claus's politiske standpunkt

On 22 Nov 2001, Janus Sandsgaard wrote:

> Under alle
> omstændigheder vil jeg værdsætte at du er eksplit om dit eget
> udgangspunkt over for mig; som foreningfælle og politisk
> samrbejdspartner.

Jeg vil nøjes med at tilkendegive mit politiske standpunkt med disse to
udsagn:

- Jeg er ked af, at der ikke er mulighed for en bred midterregering.
- Jeg håber, at Anders Fogh står ved sit udsagn om at arbejde for brede
  forlig.
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor