Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-a nnounce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 13:23:53 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Announce skal vel bruges til at annoncere noget til alle medlemmer af sslug,
> efter de regler som generalforsamlingen og bestyrelsen udstikker.
> Om det er noget som SSLUG er direkte involveret i, bør ikke nødvendigvis
> være et krav. Sådan er det i de fleste foreninger, fx DKUUG, hvor man har
> et medlemsblad til samme.

Men her kan man forvente reklamer mv i bladet, men bladet kommer samlet
og kun nogle få gange om året.

Her drejer det sig måske om op til flere enkelt-postings om ugen
hvis alle der har noget "generelt" skal kunne sende det ud.
Og der er øjensynligt nogle der ikke bryder sig om det.

Jeg har selv procmail som smider det i sslug-announce folderen,
men det har jo også ulemper.
Til min store overraskelse opdagede jeg først i dag den meddelelse
om sslug-forening der blev udsendt i søndags.... ;(

Men man kan jo med sslug-medlem og sslug-announce præcisere hvad der
udsendes. På den måde kan dem der er interesseret i at få mødeannoncer
og andet få dem.