Re: [FORENING] OT: Claus's politiske standpunkt

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil nøjes med at tilkendegive mit politiske standpunkt med disse
> to udsagn:

Jeg takker for åbenheden. Det var nu mere tænkt ind i dit opstillede
eksemepel, end det var ment som et konkret spørgsmål til dig. Under
alle omstændigheder, så tror jeg sslugs medlemmer er ved at have en
ide om, hvor du og jeg står politisk... hvad venstre/højre-skalaen
angår, såvel som foreningspolitisk... ;-)

-j
[som er glad for at denne min pludselige larmen i sslugs grupper
ikke falder sammen med en nært forestående generalforsamling, hvor jeg
stiller op]

--
Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
Welcome to a new and even more xenophobic Denmark