Re: [FORENING] SSLUGs kalender - Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce ?

On Thu, Nov 22, 2001 at 12:39:57 +0100, Hans Schou wrote:

> Hvis man klikker på listen under "Husk næste hyggemøde!" ser man alle
> arrangementer. Lidt inconsistent.

Det skyldes at adict/shortcal.shtml ikke tilføjer
   ?organizer=SSLUG til linkenen.
Dvs:
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200111270SSLUG
kunne være:
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200111270SSLUG?organizer=SSLUG

Måske det er en fejl eller feature. Men det må du da vide.

> Lad os bare lave det så man ser det hele. Man kan selv bookmarke hvis man
> vil have et filter på.

Hele kalenden bør være "hele kalenderen".
SSLUG's liste kan evt. filtrere med SSLUG,
Men hvorfor begrænse mulighederne ?