Re: [FORENING] SSLUGs kalender - Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce ?

On Thu, 22 Nov 2001, Frank Damgaard wrote:

> Det skyldes at adict/shortcal.shtml ikke tilføjer
>    ?organizer=SSLUG til linkenen.

Jow, men scriptet ved ikke hvilken LUG det er hos.

> Måske det er en fejl eller feature. Men det må du da vide.

Jeg er ikke sikker på at det var mig der lavede forsiden, men beskrev blot
hvad man kunne gøre.

Jeg synes godt vi kan vise hele kalenderen.
Så er det bare forsiden vi skal rette på og include-top.

> Hele kalenden bør være "hele kalenderen".

Den er rettet nu.

Og kalender-link i top skal så kun være SSLUGs?

> Men hvorfor begrænse mulighederne ?

Slut brugeren vil altid kunne fjerne samtlige begrænsninger,
det kræver bare lidt håndarbejde.

mvh/hans