Re: [FORENING] SSLUGs kalender - Oplæg 1: Hvemkan annoncere på sslug-announce ?

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg synes godt vi kan vise hele kalenderen.
> Så er det bare forsiden vi skal rette på og include-top.

Jeg mener at forsiden kun skal vise sslug-arrangmenter. Ellers vil det
vaere for tit at det simpelthen ikke vil vaere noget sslug-relevant paa.

--
Lettere brugt Alpha- eller Sparc-baseret maskine aftages. (Til linuxbrug)