Re: [FORENING] Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-a nnounce?

On Thu, Nov 22, 2001 at 15:08:27 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Det kan der være noget om. Jeg véd så ikke om SSLUG kan have nogen generel
> politik på området, fx at man gerne vil fremme aktiviter generelt
> omkring Linux, eller at man synes at det må andre foreninger selv kæmpe
> med, og at SSLUG ikke specielt vil hjælpe andre foreninger med annoncering
> af møder.

Det drejer sig ikke om at sende annonceringer.
Det drejer sig om hvad man kan forvente at få i postkassen
når man tilmelder sig sslug-medlem  (hedder i dag sslug-announce)

Da vi ikke har webinterface for tilmelding, har vi ikke
et afkrydsningskema over hvad medlemmet ønsker tilsendt.
Vi har kun tilmeldingssiden med diverse maillinglister.

Jeg syntes det er helt i orden at have en announce / announce-moeder
for alle linux/unix relevante møderm og vil også gerne abonnere på den.

Man skal i så fald vide det på forhånd inden man tilmelder sig,
og ikke være et krav for at være medlem af sslug.
I øjeblikket er sslug-announce kravet til medlemskab.
Og derved en bagvej for at få annonceringer ikke relateret til
forningen.