Re: [FORENING] Misforstået...

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Hvis vi ANTAGER, at jeg er tilhænger af Fremskridtspartiets politik og
> begynder at bruge signaturer med følgende udsagn:
>
> "Et multietnisk samfund er et ustabilt samfund"
> "Velkommen til Danmark - en kommende muslimsk stat"
>
> Vi har set Fremskridtspartiets IT-politik som ikke ser helt håbløs ud, når
> man kigger på det med Open Source og Linux-briller.
>
> Hvordan vil din holdning til mig så blive i vores IT-politiske arbejde i
> SSLUG?

Da såkaldt "fremtrædende" medlemmer SSLUG reklamerede heftigt for Kristeligt
Folkeparti, blev der nærmest opfordret til at tænke med
Linux/Open Source/Software-Patent briller på, og glemme alt andet.

Og protester blev tiet ihjel.

Så der vil formodentlig ikke ske en dyt, og du kan fortsætte med hvad du nu
end har gang i.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

Linux: The OS people choose without $200,000,000 of persuasion.