Re: [FORENING] Misforstået...

Janus Sandsgaard wrote:

Claus Sørensen <sslug@sslug> writes:

Jeg tror faktisk at sådanne politiske yttringer vil skade os, selvom
det også vil vise mangfoldigheden blandt SSLUGs medlemmer.

Eksemplet er (ift. min aldeles subjektive opfattelse) af noget grovere
og mindre saglig art end Jacob Sparres som var udgangspunktet. Men så
igen: Grænserne for legitime udsagn er til evig forhandling, og bunder
som regel i afsenderens moral.

Jeg synes faktisk ikke at det udsagn var så meget værre. Ikke at jeg er enig med udsagnet, langt fra, men der er ikke engang etableret en ny regering endnu. Ja, Dansk Folkeparti vil få indflydelse, men hvor meget? Jeg tror ikke Venstre er så højreorienterede som de har sagt i valgkampen og mener at man i det mindste bør give dem en fair chance før man dømmer dem.

Man kan selvfølgeligt stille sig spørgsmålet om hvorfor Dansk Folkeparti har fået så mange stemmer - det synes jeg faktisk er ret interessant. Jeg tror det i høj grad skyldes mediernes fokus på området. Der er, efter min opfattelse, mange ældre der er bange for indvandrerne. Spørgsmålet er om Danmarks indvandrerpolitik ikke har været forfejlet i mange år? Jeg aner ikke hvor godt det fungerer, men jeg tror at det kunne gøres bedre.

Se eksempelvis Venstres pressehetz mod flygtnings og indvandrere.

Eller Keld Albrechtsens finger...

-- Joergen Ramskov - Folding for the Cause! http://teameggroll.com