Oprette <linux-announce@linux.dk>? (Was: Oplæg 1: Hvem kan annoncere på sslug-announce?)

Keld Jørn Simonsen skrev:

> On Thu, Nov 22, 2001 at 01:52:52PM +0100, Peter Makholm wrote:

[...]

> Vi har allerede vores egen liste. Jeg synes det vil være fint
> om der blev lavet en ladsdækkende liste.

Der lader til at være opbakning til at oprette en
foreningsuafhængig postliste til annoncering af linux-
arrangementer i Danmark (på sslug-forening og i SSLUG's
bestyrelse). Jeg vil derfor foreslå at:

 * Vi kontakter linux.dk-folkene og de øvrige danske linux-
   brugergrupper, og hører om de er med på at der bliver
   oprettet en <sslug@sslug>-postliste til
   annoncering af linux-arrangementer i Danmark.

   (det sker med denne besked)

 * Vi kontakter <sslug@sslug> for at høre om de kan
   håndtere den tekniske side af at oprette postlisten.

 * Listen, som <sslug@sslug>, bør være
   modereret. Linux.dk-folkene kan formodentlig samle et
   hold moderatorer.

Der har ikke været nogle positive tilkendegivelser om mit
forslag med at lade listen være for alle frie unix-kloner.

Jacob

PS: Vi bør vel strengt taget også se om der ikke kan blive
    oprettet en tilsvarende liste til annoncering af linux-
    arrangementer i Sverige.
--
"Man binder os på mund og hånd..."

Do you have a job - outside Denmark - for a physicist with
experience in:

 * Complex systems (mostly turbulence experiments)
 * Geoscience (a bit of oceanography and geology)
 * Programming (mostly in Ada and Pascal)