Re: [FORENING] Oprette <linux-announce@linux.dk>? (Was:Oplæg 1: Hvem kan annoncere påsslug-announce?)

> Der har ikke været nogle positive tilkendegivelser om mit
> forslag med at lade listen være for alle frie unix-kloner.

Jeg mener at jeg et aller andet sted har skrevet at jeg finder det
vigtigt at bsd-dk også får lov til at være med. Ellers kan man også
let så tvivl om hvorvidt DKUUG, DK-TUG og eventuelt de danske
perl-mongersgrupper må være med.

Det bør være indholdet af beskeden og ikke foreningens navn, der er
afgørende om det må komme ud. Det er så få ting vi annoncerer fra
sslug der er linux-specifikke og jeg kan ikke se hvorfor vi kan
annoncerer at sslug holder et foredrag om advanceret apache-opsætning
hvis BSD-DK ikke må annoncerer det præcis samme foredrag.

--
Lettere brugt Alpha- eller Sparc-baseret maskine aftages. (Til linuxbrug)