Re: Oprette <linux-announce@linux.dk>?

Peter Jespersen skrev:

> <sslug@sslug> er min foretrukne...

Så har vi lidt at vælge imellem (jeg fik nogle forslag fra
linux.dk-folkene og lod mig inspirere):

   sslug@sslug
   sslug@sslug
   sslug@sslug
   sslug@sslug
   sslug@sslug
   sslug@sslug

> Blandt andet fordi at OpenSource ikke er begrænset til
> *BSD eller Linux samfundene ... fx i OS/2 regi er der
> nogle rimeligt store OpenSource baserede projekter igang
> især i europa ... selvom vi her i landet/2 er ret
> freeware fixerede ... så kunne det måske være smart ikke
> at smække døren for hurtigt i ... det kan kun være i det
> etablerede OpenSource samfunds interesse på længere sigt
> at indlemme sådanne modstandslommer i samarbejdet.

Jeg er ikke sikker på at der er stort nok overlap mellem
OS/2 og de frie unix-kloner til at OS/2-begivenheder
generelt bør smides efter brugere af frie unix-kloner.

Jacob (der normalt prøvekører sine programer i både Linux,
       Digital Unix og OS/2 ;-)
--
"There are only two types of data:
                         Data which has been backed up