Re: [FORENING] Re: Oprette <linux-announce@linux.dk>?

On Fri, 23 Nov 2001 16:38:42 +0100 (MET), Jacob Sparre Andersen
wrote:

<snip>

>Jeg er ikke sikker på at der er stort nok overlap mellem
>OS/2 og de frie unix-kloner til at OS/2-begivenheder
>generelt bør smides efter brugere af frie unix-kloner.

Jeg tog OS/2 med som eksempel, fordi det er et samfund jeg
efterhånden har et indgående kendskab til....
Jeg mener bare at det det ville være smart hvis der ikke bliver
lukket af.....fx kunne OpenSource Java begivenheder være af
interesse for alle eller GCC begivenheder pga udbredelsen af
disse.

Udbredelse af OpenSource software på kommercielle platforme er
vel noget man bør give et skulderklap ...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
sslug@sslug
http://www.illogical.dk
Old programmers never die.  They just branch to a new address.