Re: [FORENING] Re: Oprette <linux-announce@linux.dk>?

"Peter Jespersen" <sslug@sslug> writes:

> Udbredelse af OpenSource software på kommercielle platforme er
> vel noget man bør give et skulderklap ...

Det er ikke noget der er generel enighed om. Jeg har efterhånden set
en del software med en "Vær venlig ikke at porterer dette til
Windows"-anmodning, med den begrundelse at det vil sinke udbredelsen
af fuldt ud open source-platforme.

Selvfølgelig er det kun en anmodning og det meste af softwaren har
været under GPL, men i høj grad et tegn på at der er nogen der mener
at det ikke kræver et skulderklap.

(Det meste af den slags anmodninger har vel været på GUI-programmer,
som jeg egentlig ikke interesserer mig for, så spørg mig ikke om
projektnavne)

FUT: sslug.misc

--
Lettere brugt Alpha- eller Sparc-baseret maskine aftages. (Til linuxbrug)