Re: [FORENING] Re: Oprette <linux-announce@linux.dk>?

On Fri, 23 Nov 2001, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Så har vi lidt at vælge imellem (jeg fik nogle forslag fra
> linux.dk-folkene og lod mig inspirere):
>
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug
>    sslug@sslug

IMHO skal vi gå efter sslug@sslug

1: Domænet opensource.dk er ejet af SSLUG - det vil
   være OSS-samfundets til hver en tid.
2: BSD-rødderne skal naturligvis være en del
   af det vi laver - eller i hvertfald have muligheden.
3: linux.dk er ejet af Jesper Angelo - han har
   SVINE travlt - der er meget svært for mig at få
   ændret DNS - f.eks. er http://www.linux.dk fin
   mens http://linux.dk nu ikke virker. Jeg håber
   Jesper får det ændret. Vi har ikke MX-record
   for linux.dk!

"Peace, Love, and Linux" -- IBM