Re: [FORENING] Brug af open-source.dk

On Fri, 4 Jan 2002, Claus Sørensen wrote:

> Jeg har et forslag til brug af domæent open-source.dk, som vi på
> generalforsamlingen sagde, at vi ikke længere var interesseret i at have.
>
> Kunne det ikke bruges til en dansk side om Open Source.
>
> www.opensource.dk er jo blot et mirror af www.opensource.org.
>
> www.open-source.dk kunne jo så også bruges til den kritik vi har af
> Patent- og Varemærkestyrelsens rapport om Open Source i Danmark.
>
> Hvis SSLUG fortsat ikke er interesseret i ejerskabet af domænet, var det
> måske bedre at det blev solgt eller overdraget (i foreningens rette ånd)
> [...]

Det er altså lidt for sent - du skulle have sagt det
til årsmødet. Nu ligger vores afmelding af
open-source.dk i en mega bunke af tilsvarende rettelser
hos DK-hostmaster - så reelt kommer domænet på det åbne
marked om "en vis tid" som jeg ikke kender endnu. Det
eneste jeg nu kan gøre er at meddele på denne liste når
jeg får en ny opkrævning for domæner hvor
open-source.dk ikke figurerer - alternativt så følg med i
http://www.dkhostmaster.dk/script/whois.php?query=open-source.dk&lang=da

Yes I use Linux every day.