Re: [FORENING] Brug af open-source.dk

On Sat, 5 Jan 2002, Claus Soerensen wrote:

> Undskyld - jeg må have fået en mellemlagret side frem, da jeg kiggede.

Kristian Vilmann og jeg har revideret hårdt.

> Men jeg mener stadig, at man skulle overveje at "sælge" domænet til det
> bedste forslag frem for at lade det ryge tilbage til DK Hostmaster.

Der har jo ikke været nogen som har været interesserede
indtil nu. I øvrigt så er det jo muligt at komme ind på
www.opensource.dk hvis man har noget som naturligt
hører til der.

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)