Re: [FORENING] Forslag vedr. Opgradering af systemer

Kim Christian Madsen <sslug@sslug> writes:

> have indflydelse på valget... I sidstnævnte tilfælde vil jeg mene at I
> bør køre LFS (Linux From Scratch) hvor I laver jeres eget system, på
> denne måde kommer i let og elegant udenom at skulle favorisere en
> version over en anden...

Ja, altså bortset fra LFS.

Problemet er bare at det vil betyde en unødig arbejdsbyrde på admins
skuldre. Hvis folk lægger vægt på hvad sslug anvender er det deres
eget problem.

(Inkarneret Debian-bruger, så det er ikke fordi min distribution
fremhæves af det aktuelle valg)

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix