Re: [FORENING] Forslag vedr. Opgradering af systemer

Kim Christian Madsen <sslug@sslug> writes:

> I sidstnævnte tilfælde vil jeg mene at I bør køre LFS (Linux From
> Scratch) hvor I laver jeres eget system, på denne måde kommer i let
> og elegant udenom at skulle favorisere en version over en anden...

Jeg kan godt se det fristende i at søge neutral grund og holde på
signalværdierne - men at bede en antal ulønnede ildsjæle bygge SSLUGs
maskiner, er nok alligevel er nummer for fortænkt. Desuden er LFS vel
også en art distribution?

-j
[der har SuSE på sin bærbare, Red Hat i skabet og håber at finde tid
til at skifte til Debian]

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"