Re: [FORENING] Bytte-bytte hardware

Frank Damgaard wrote:

> Måske en sslug-brugtmarked eller sslug-bytte eller sslug-marked ?
>
> Jeg ved ikke om det er relevant.
> Der findes jo allerede  dk.marked.privat.edb og dk.marked.privat
> som har et stor publikum.
>
> Det eneste grund skulle være "speciel" linux hardware... ?

Der kunne også være en anden grund. Linux kan som vi alle ved
godt
køre på lidt ældre hardware. Jeg tror der er mange af os der
ligger
inde med div kort og lignede som man egentlig synes er for godt
til
at smide ud , men man ved også godt at forsøg på at sælge det på
dk.marked.privat. er næppe besværet værd.

I og med at vi mødes jævnligt til hyggemøderne vil besværet være
meget mindre, det er jo bare at stoppe det i tasken hvis man får
en handel i orden. Mange vil sikket også vælge bare at tilbyde
at forære ting væk. Det går jo til en SSLUG-broder:-)

--
-
Poul-Erik Andreasen