Re: [FORENING] Bytte-bytte hardware

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Frank Damgaard wrote:
>
> <snip>
>
> Amen! Jeg har ganske mange ting liggende efterhånden, og der er
> ikke nogen af dem der er salgsforsøget værd...

> 3-6 mdr burde være rigeligt.

> Jeg ville helst se privat og hardware som de eneste
> begrænsninger.

Helt enig, alt andet vil bare føre til tåbelige diskusioner.

F. eks er der vist nok nogen der har leget med at få win-modemer
og win-printere til at fungere under Linux, og den slags ting,
bør vel ikke ekskluderes selv om det noget experimentelt.

Men måske kunne man have en regel om at folk bør
oplyse, hvis der tale om kritisk hardware.

--
-
Poul-Erik Andreasen