Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

On Tue, 2 Apr 2002, Erik Lange wrote:

> Nej - swpat-gruppen har flyttet sine aktiviteter ud af SSLUG, da et medlem
> af bestyrelsen lækkede fortrolig information sendt fra swpat til
> bestyrelsen - vedkommende mente det var "noget pjat" at der blev snakket på
> lukkede lister, og argumenterede for sin holdning til dette, ved en
> praktisk demonstration... vedkommende har senere overfor bestyrelsen
> undskyldt for sin opførsel, men da var listen allerede flyttet...

Peter Makholm har helt sikkert fortrudt hvad der er
sket. Jeg har givet ham en skideballe på den konto -
og jeg tror ikke han havde forudset de konsekvenser det
fik.

Peter har kvajet sig stort - men jeg synes vi skal give
ham den ene fair chance for at blive tilgivet vi alle
sammen gerne ville have hvis det nu var os selv der
havde kvajet os.

Min holding er ret godt gengivet i dagens signatur...

  To forward one mail, Mr. Worthing, may be regarded as a
  misfortune; to forward two looks like carelessness.
     -- Frit efter Oscar Wilde