Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

At 10:02 PM 4/2/02 +0200, Peter Toft wrote:
On Tue, 2 Apr 2002, Erik Lange wrote:

> Nej - swpat-gruppen har flyttet sine aktiviteter ud af SSLUG, da et medlem
> af bestyrelsen lækkede fortrolig information sendt fra swpat til
> bestyrelsen - vedkommende mente det var "noget pjat" at der blev snakket på
> lukkede lister, og argumenterede for sin holdning til dette, ved en
> praktisk demonstration... vedkommende har senere overfor bestyrelsen
> undskyldt for sin opførsel, men da var listen allerede flyttet...

Peter Makholm har helt sikkert fortrudt hvad der er
sket. Jeg har givet ham en skideballe på den konto -
og jeg tror ikke han havde forudset de konsekvenser det
fik.

Peter har kvajet sig stort - men jeg synes vi skal give
ham den ene fair chance for at blive tilgivet vi alle
sammen gerne ville have hvis det nu var os selv der
havde kvajet os.

Naturligvis.. det er menneskeligt at fejle - det er ??... hvordan er det nu den går ? ;-)

Men når nu Peter argumenterede så voldsomt for sin holdning tidligere, synes jeg nu jeg mangler at høre fra ham selv, hvad hans holdning egentlig er idag... det er jo en helt legal holdning han gav udtryk for, og denne tråd startede jo netop også, fordi han til syneladende ikke er alene med sit (tidligere?) synspunkt.

Hvis Peter har skiftet holdning, må han være den bedste til at forklare for andre "tvivlere", at der _kan_ være gode grunde til at føre lukkede diskusioner - også i en forening der bekender sig til Open Source ;-)

Hilsen,
Erik

Min holding er ret godt gengivet i dagens signatur...

  To forward one mail, Mr. Worthing, may be regarded as a
  misfortune; to forward two looks like carelessness.
     -- Frit efter Oscar Wilde