Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

On Tue, 2 Apr 2002, Erik Lange wrote:

<cut>
> Naturligvis.. det er menneskeligt at fejle - det er ??...  hvordan er det
> nu den går ? ;-)

Flere varianter;
* Det er menneskeligt at fejle, men det er ENDNU mere
  menneskeligt at give andre skylden for fejlen.
* Det er menneskeligt at fejle, men hvis man virkelig
  ønsker at lave kage i det, så skal man tage en computer
  til hjælp.
* det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at
  tilgive

> Men når nu Peter argumenterede så voldsomt for sin holdning tidligere,
> synes jeg nu jeg mangler at høre fra ham selv, hvad hans holdning egentlig
> er idag... det er jo en helt legal holdning han gav udtryk for, og denne
> tråd startede jo netop også, fordi han til syneladende ikke er alene med
> sit (tidligere?) synspunkt.
>
> Hvis Peter har skiftet holdning, må han være den bedste til at forklare for
> andre "tvivlere", at der _kan_ være gode grunde til at føre lukkede
> diskusioner - også i en forening der bekender sig til Open Source ;-)

Helt enig - jeg har også i en anden mail opfordret
Peter til at gøre dette.

I do not support software patents http://www.freepatents.org