Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

At 10:56 PM 4/2/02 +0200, Peter Makholm wrote:
Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Men når nu Peter argumenterede så voldsomt for sin holdning tidligere,
> synes jeg nu jeg mangler at høre fra ham selv, hvad hans holdning
> egentlig er idag... det er jo en helt legal holdning han gav udtryk

Jeg har på ingen måde skiftet holdninger. Jeg beklager det skete, men
det havde som sådan intet med mine holdninger at gøre.

Det var jo netop det jeg frygtede... :-(

Peter retfærdiggjorde sin handlig med hans holdning - har denne ikke ændret sig, må man jo formode at der igen kan opstå en situation, hvor Peter's holdninger forbyder ham at holde på fortrolig information - da han mener at al information skal være fri - en holdning jeg har forstået ikke deles af den øvrige bestyrelse (correct me if I'm wrong).

Men okay - jeg kan nu kun håbe på at den øvrige bestyrelse vil tage konsekvensen... ellers har jeg efterhånden svært ved at ta' sslug alvorligt, og det synes jeg ærlig talt foreningen fortjener :-(

Hilsen,
Erik